Thursday 22 February 2018

2016 년 외환 환율


외화 및 환율.


파일에 더 있음.


미국 세금 신고서에보고하는 금액을 미국 달러로 표기해야합니다. 소득의 전부 또는 일부를 받거나 외화로 경비를 일부 또는 전부 지불하는 경우 외화를 미국 달러로 번역해야합니다. 어떻게하는지는 기능 통화에 따라 다릅니다. 귀하가 외국 통화를 사용해야하는 경우를 제외하고 귀하의 기능 통화는 일반적으로 미국 달러입니다.


참고 : 미국 세금 납부는 미국 국세청 (IRS)에 미국 달러로 송금되어야합니다.


귀하는 기능 통화로 모든 연방 소득세를 결정해야합니다. 미국 달러는 일부 유자격 사업체 (QBU)를 제외한 모든 납세자의 기능 통화입니다. QBU는 별도의 서적과 기록을 보유하고있는 무역 또는 비즈니스의 분리 된 명확한 단위입니다.


QBU가있는 경우에도 다음 중 하나가 적용되는 경우 기능 통화는 달러입니다.


귀하의 기능 통화로 모든 소득세를 결정하십시오. 기능 통화가 미화 인 경우 즉시 수입, 지출 등 (세금 포함), 외화로 지불하거나 수입하여 소득세 계산에 영향을주는 모든 항목을 달러로 변환해야합니다 . 해당 항목을 수령하거나 지불하거나 누적 된 환율을 사용하십시오. 환율이 둘 이상인 경우 수입을 가장 정확하게 반영하는 환율을 사용하십시오. 일반적으로 은행과 미국 대사관에서 환율을받을 수 있습니다.


기능 통화가 미국 달러가 아닌 경우 귀하의 기능 통화로 모든 소득세를 결정하십시오. 연말에 소득이나 손실 등의 결과를 미국 달러로 변환하여 소득세 신고서를보고하십시오.


외환 환율.


환율은 하나의 화폐가 다른 화폐로 변환 될 수있는 환율로, 환율 또는 환율의 환율이라고도합니다. 아래는 환율을 제공하는 정부 및 외부 자원입니다.


연간 평균 환율.


파일에 더 있음.


외화를 미국 달러로 번역합니다.


미국 세금 신고서에보고하는 금액을 미국 달러로 표기해야합니다. 따라서 소득이 있거나 외화로 지불하는 경우 외화를 미국 달러로 변환해야합니다. 일반적으로 상품을 수령하거나 지불하거나 누적 할 때의 환율 (즉, 현물 환율)을 사용하십시오.


유일한 예외는 일반적으로 외국 통화를 사용할 수있는 일부 유자격 사업 단위 (QBU)와 관련이 있습니다. 미국 달러가 아닌 기능 통화가있는 QBU를 가지고 있다면 QBU의 기능 통화로 모든 소득을 결정하고, 해당되는 경우 해당 환율로 해당 소득 또는 손실을 환산하십시오.


납세자는 특정 외화 거래에 대한 외화 획득 또는 손실을 인식해야 할 수도 있습니다. 내국세 법 (Internal Revenue Code) 988 조와 그 아래의 규정을 참조하십시오.


참고 : 미국 세금 납부는 미국 국세청 (IRS)에 미국 달러로 송금되어야합니다.


환율.


국세청 (Internal Revenue Service)은 공식 환율이 없습니다. 일반적으로 일관되게 사용되는 전기 된 환율을 적용합니다.


여러 환율을 사용하는 외국 통화를 가치있게 평가할 때는 특정 사실 및 상황에 적용되는 환율을 사용하십시오.


내부 수익 게시판 : 2016-40.


이러한 개요는 다루는 주제를 식별 할 때 독자에게 도움을주기위한 것입니다. 그들은 권위있는 해석으로 의존해서는 안됩니다.


소득세.


결정 2016-03에서의 행동 결정 2016-03에서의 행동.


소매 식료품 구매를 위해 고객에게 할인 연료 구매 쿠폰이 발행 될 때 연방 소득세 목적 상 모든 책임 문제를 해결하는 사건이 발생하지 않는다고 보류하지 않습니다.


고시 2016-52 고시 2016-52.


고시 2016-52는 섹션 909에 따라 분할 자로 취급 될 섹션 902 기업의 해외 소득세 부채에 대한 해외 개시 조정을 예상하여 수행되는 특정 거래와 관련된 지침을 제공합니다.


고지 2016-55 고지 2016-55.


이 통지서는 IRS가 고용주가 고용인이 § 170 (c) 조직 (휴가, 병가, 또는 개인 휴가를위한 퇴직금과 교환하여)에 대해 지불 한 현금 지급액이 특정 근로자의 총소득 또는 임금을 구성한다고 주장하지 않습니다 상황.


직원 계획.


공고 2016-32 공고 2016-32.


이 발표는 재무부와 국세청 (IRS)이 개정안 Proc에 설명 된 결정문 프로그램의 변경 사항을 고려하여 적격 한 계획 서류에 대한 자격 요건을 준수 할 수있는 방법에 대한 의견을 요구합니다. 2016-37, 2016-29 I. R.B. 136.


고시 2016-54 고시 2016-54.


이 통지서는 회사 채권 월간 수익률 곡선, § 417 (e) (3) (D)에 따라 사용 된 2016 년 9 월의 해당 지점 세그먼트 율, 2016 년 9 월에 적용 할 수있는 24 개월 평균 세그먼트 율 및 30 - 국고채 이자율. 이 요금은 21 세기 법의 진보를 위해 추가 된 § 430 (h) (2) (C) (iv)의 적용을 반영하며 공법 112-141 (MAP-21) 2014 년 고속도로 및 교통 자금 조달 법 (HATFA) 2003 년.


고시 2016-57 고시 2016-57.


고시 2016-57은 고시 2014-5, 2014-2 I. R.B. 에서 제공되는 확정 확정 급여 제도에 대한 임시 비차별 구제를 확대합니다. 통지 2014-5의 조건이 계속 만족되면 2018 년 이전에 시작하는 계획 년 동안 해당 구제를 사용할 수 있도록함으로써 276


국세청 사절단.


미국의 납세자에게 납세 의무를 이해하고 준수하고 모든 사람에게 무결성과 공정성을 적용하여 최고 품질의 서비스를 제공합니다.


소개.


내부 수익 게시판 (Internal Revenue Bulletin)은 국세청 (Internal Revenue Service)의 공식 판결 및 절차를 발표하고 재무부 결정, 집행 명령, 세금 협약, 법령, 법원 결정 및 기타 일반적 관심 항목을 게시 한 국세청장의 권위있는 도구입니다. 매주 발행됩니다.


게시판에 이전에 게시 된 조항을 대체, 철회, 수정 또는 수정하는 모든 판결을 포함하여 세법의 통일 된 적용을 촉진하는 데 필요한 모든 실질적인 판결을 게시판에 게시하는 정책입니다. 발행 된 모든 판결은 별도로 명시하지 않는 한 소급 적용됩니다. 전적으로 내부 관리 문제와 관련된 절차는 게시되지 않습니다. 그러나 납세자의 권리와 의무에 영향을 미치는 내부 관행과 절차에 대한 진술이 게시됩니다.


세입 판정은 세입 판정에 명시된 중대한 사실에 대해 법률 적용에 대한 서비스의 결론을 나타냅니다. 납세자에 대한 판결 또는 서비스 현장 사무소에 대한 기술적 자문에서 취해진 직책에 근거하여 기밀 정보의 세부 사항 및 정보를 확인함으로써 부당한 프라이버시 침해를 방지하고 법정 요구 사항을 준수 할 수 있습니다.


게시판에보고 된 판결과 절차는 재무부 규정의 효력과 효력을 갖지 않지만 선례로 사용될 수 있습니다. 공표되지 않은 판결은 다른 사례의 처분에있어서 서비스 요원에 의해 선례로 사용, 사용 또는 인용되지 않습니다. 공표 된 판결과 절차를 적용함에있어서 사실과 상황이 실질적으로 다른 경우를 제외하고는 후속 법령, 법원 판결, 판결 및 절차의 영향을 고려해야하며 서비스 직원 및 관계자는 다른 경우에 동일한 결론에 도달하지 못하도록주의해야합니다. 같은.


게시판은 다음과 같이 네 부분으로 나뉩니다.


파트 I.-1986 코드. 이 부분에는 1986 년 국세법 조항에 근거한 판결 및 결정이 포함됩니다.


제 2 부 - 조약 및 조세 법률. 이 부분은 Subpart A, Tax Conventions 및 Other Related Items, Subpart B, Legislation 및 Related Committee Reports와 같이 두 가지 하위 영역으로 구분됩니다.


제 III 부 - 행정, 절차 및 기타. 실행 가능한 범위 내에서, 이들 주제에 대한 적절한 상호 참조는 다른 부분 및 부 분에 포함된다. 또한이 부분에는 은행 비밀 보호법 행정 판결이 포함됩니다. 은행 비밀 보호법 (Bank Secrecy Act) 행정 법원 (Government Rulings)은 재무부 재무 차관 (시행)이 발행합니다.


제 4 부 - 일반 관심 사항. 이 부분에는 제안 된 규칙 제정, 거부 및 정학 목록, 공지 사항이 포함됩니다.


매월 마지막 게시판에는 지난 달 동안 게시 된 문제에 대한 누적 지수가 포함됩니다. 이 월간 지수는 반기별로 누적되며 각 반기 기간의 마지막 게시판에 게시됩니다.


조세 법원의 결정과 관련된 조치.


국세청 (Internal Revenue Service)의 정책은 조기에 특정 경우에 지주 회사를 따라갈 것인지 여부를 발표하는 것입니다. 결정에 대한 행동은 그러한 발표를하는 문서입니다. 결정에 대한 조치는 정부에 불리한 것으로 판결 된 항소되지 않은 문제에 대해서만 서비스의 재량으로 발행됩니다. 일반적으로 의사 결정에 관한 행동 지침은 해당 지침이 동일하거나 유사한 문제를 다루는 서비스 요원에게 도움이되는 경우에 발급됩니다. 재무부 규정이나 세입 판결 (Revenue Ruling)과는 달리, 결정에 관한 행동은 서비스 직책에 대한 긍정적 인 성명서가 아닙니다. 그것은 공공의 지침으로서의 역할을하기위한 것이 아니며 선례로서 인용 될 수도 없다.


의사 결정은 의사 결정이 내려 질 때 특정 사건의 사실에 법률을 적용하는 결론으로 ​​만 서비스 내에서 의지해야합니다. 의사 결정의 권고를 사실이 다른 유사한 경우로 확대하는 데주의를 기울여야한다. 또한 의사 결정에서의 권고안은 새로운 입법, 규정, 판결, 사례 또는 의사 결정에 의해 대체 될 수 있습니다. 1991 년 이전에, 서비스는 특정한 일정한 세법 법원의 의견에 대해서만 묵인 또는 비 수용을 게시했습니다. 본 서비스는 인도가 도움이 될 것으로 판단되는 다른 민세 행사를 포함하여 묵인 프로그램을 확대했습니다. 이에 따라 서비스는 이제 미국 지방 법원, 청구 법원 및 항소 법원의 견해뿐만 아니라 메모 조세 법원의 견해에 대한 동의 또는 비인가화를 할 수 있습니다. 사건을 결정하는 법원에 관계없이, 결정에 관한 행동의 권고안은 연방 관보에 공표 될 것입니다.


모든 결정 행동의 권장 사항은 묵인, 결과 만 묵인 또는 비 혐의로 요약됩니다. "묵인"및 "결과만으로 묵인"은 모두 서비스가 법원의 판결을 수락한다는 것을 의미하며 서비스는 동일한 통제 사실을 가진 사건을 처분 할 때 법원의 지시를 따를 것입니다. 그러나 "묵인"은 법원이 결론을 내린 이유에 대한 승인이나 불승인을 나타내지 않는다. 반면에 "묵인 만 결과"는 그러한 이유 중 일부 또는 전부에 대한 불일치 또는 우려를 나타냅니다. "Nonacquiescence"는 추가 검토가 요구되지는 않았지만 서비스는 법원의 보유에 동의하지 않으며 일반적으로 다른 납세자 관련 소송 결정을 따르지 않을 것임을 나타냅니다. 순회 항소 법원의 견해와 관련하여 "비 침착성"은 서비스가 전국적으로 보류를 따르지 않을 것임을 나타냅니다. 그러나 서비스는 결정 회로의 장소에서 발생하는 경우에 대한 의견의 선행 영향을 인식합니다.


감독관은 다음 결정에 대해 만족하지 않습니다.


822 F.3d 666 (2016 년 제 3 회),


rev'g T. C. 메모 2014-146.


[1] 소매 식료품 구매를 위해 고객에게 할인 연료 구매 쿠폰을 발급 할 때 연방 소득세 목적 상 모든 책임 문제를 해결하는 사건이 발생하지 않는다고 보류하지 않습니다.


파트 III. 관리, 절차 및 기타.


고시 2016-52.


외화 개시 조정과 관련된 제 909 조에 따른 외국 세액 공제 안내.


섹션 1. 개요.


재무부 (Department of Treasury Department)와 국세청 (Internal Revenue Service, IRS)은 902 조 섹션 (909 (d) 항에 정의 된 바와 같이)에 의해 지불 된 외국 소득세와 관련된 소득의 분리를 다루기 위해 909 조에 의거하여 규정을 제정 할 계획입니다. (5) 항). 905 (c) 항에 의거하여, 일반적으로 조세와 관련된 과세 연도 이후에 902 법인 (section 902 corporation)이 지불 한 특정 외국 소득세는 1986 년 이후 외국 소득세의 902 조 풀을 과세 연도에 조정함으로써 고려된다. 세금이 관련된 이전 과세 연도의 세금을 계산하기보다는 세금이 지불됩니다. 재무부와 국세청 (IRS)은 이전에 과세 연도와 관련된 대규모의 해외 개시 조정을 예상하여 납세자가 외국 소득세의 추가 지급을 관련 소득에서 분리 할 조치를 취할 수 있음을 알고 있습니다. 그러한 외 국적 조정은 유럽 연합 (EU) 국가 원조 보조법에 따라 EU 국고 보조금 지급으로 인해 상당한 금액의 외국 세금이 발생할 수 있습니다. 구체적으로 말하면, 외국으로부터의 조정에 따라 지불하기 전에, 납세자는 소유 구조를 변경하려고하거나, 또는 902 섹션을 특별하게 배포하여 후속 세금 납부로 인해 높은 세금의 후원금이 생길 수 있습니다. 송금없이 지불 된 것으로 간주되는 상당한 양의 외국 세금을 발생시키고 세금이 관련된 수입과 이익을 미국 과세 소득에 포함시키는 데 사용할 수있는 1986 년의 미 배당 소득.


재무부와 국세청 (IRS)은 이러한 거래를 처리하기위한 지침이 제 909 조에 따라 적절하다고 결정했는데, 이는 관련된 수입이 미국에 포함될 때까지 청구 크레디트를 일반적으로 배제하여 관련 소득에서 공제 가능한 외국 세금을 일반적으로 분리하는 것을 방지하기위한 것입니다 과세 소득. 따라서 본 통지서는 재무부와 국세청 (IRS)이 제 909 조에 의거하여 외국에서 조율 된 조정에 따라 외국 소득세를 납부하는 902 조 섹션 기업과 관련된 두 개의 새로운 분배기 약정을 규명 할 예정이라고 발표합니다. 이 규정은 납세자에게 섹션 902 법인세 납세에 대한 외국 측의 조정에 따라 미국인이 납부 한 세금이 제 901 항에 의거 직접 해외 세액 공제를받을 자격이 있다고 판결하는 납세자에게 유사한 규칙을 적용합니다.


현재 통보 된이 통보 문에 설명 된 거래의 처리에 관한이 통보는 추측되지 않으며 국세청은 관련 규범이나 사법 교리에 따라 거래를 할 수 있습니다. 또한, (1) EU 주정부 법에 따라 발생하는 것을 포함하여 특정 외래 도입 조정에 따라 지불 된 금액이 공제 가능한 외국 소득세의 지급 자격이되는지 또는 (2) 세금 외국 회사가 902 법인의 납세 의무에 대한 조정에 따라 미국인이 지불 한 금액은 제 901 항에 의거 직접 해외 세액 공제를받을 자격이 있습니다.


제 2 절 배경.


.01 외국에서 시작된 조정에 따른 회사 902 조가 지불 한 세금에 대한 섹션 905 (c)의 적용.


전년도의 해외 소득세 부담액이 변경된 경우, 제 905 조 (c) (1) 항에 따르면 일반적으로 납세자는 장관에게 통보해야하며, 장관은 영향을받는 연도 또는 연도의 미국 세금을 재조정합니다. 902 (c) (1) 항은 902 항 또는 960 항에 따라 지불 된 것으로 간주되는 외국 소득세의 경우, 장관에게 1986 년 이후 외국 소득세의 902 풀과 1986 년 유급이 아닌 수입의 조정을 처방 할 권한을 부여합니다 미국 주주의 미국 세금 재조정. 902 (c) (2) (B) (i) (I) 항에 따라 해당 세금이 관련된 과세 연도가 끝난 후 2 년이 넘게 902 법인의 해외 외국 세금이 납부되는 경우, 외국 세금이 납부되는 과세 연도에 고려되어야한다. 1988 년과 2007 년에 발행 된 임시 및 제안 규정은 이러한 규칙을 구현했습니다. § 1.905-3T (2007) 참조. 임시 규정의 일부는 2010 년 11 월 5 일에 만료 되었으나 제안 된 형태로 남아 있습니다. 청산, 조직 개편 또는 기타 기업 거래의 결과로 902 항 법인의 소득과 관련하여 외국 소득세를 추가로 납부하는 방법을 명시하고있는 905 (c) 항 또는이 조의 규정은 구체적으로 다루지 않습니다. 외국에서 시작한 조정에 따라 세금을 추가로 납부 한 사람은 추가 세금이 관련된 연도에 납부 한 세금을 납부 한 902 섹션과 다릅니다.


.02 제 909 조에 따른 외국 세액 공제 분배 자.


909 (a) 항에 따르면, 납세자가 납부하거나 누적 한 외국 소득세와 관련하여 외국 세액 공제가있는 경우, 해당 소득이 발생한 과세 연도 이전에는 그러한 세금이 고려되지 않습니다 납세자가 고려해야합니다.


제 909 조 (b) 항은 902 조 섹션에 의해 지불되거나 발생 된 외국 소득세와 관련하여 외국 세액 공제 행사가있는 경우, 제 902 조 또는 제 960 조의 목적 상 그러한 세금을 고려하지 않으며, 관련 소득이 제 902 조 또는 제 902 조 (a) 또는 (b) 항의 소유권 요건을 충족하는 국내 법인에 의해 고려되는 과세 연도 이전에 제 964 조 (a) 항에 의거하여 수입과 이익을 결정할 목적 섹션 902 회사와 관련하여 섹션 909 (c) (1)은 파트너 레벨에서 섹션 909 (a) 및 (b)가 적용됨을 규정합니다. 1.909-1 (b) § 참조.


제 909 조 (d) 항 (3)은 "관련 소득"이라는 용어가 외국 소득세의 일부분과 관련하여 외국 소득세의 해당 부분에 대한 소득 (또는 적절한 경우 수입 및 이익) 관련있다.


909 (d) (1) 항에 따르면 관련 소득이 피 보험자에게 고려 된 경우 외국 소득세와 관련하여 해외 세금 공제가 있습니다.


909 조에 의거 한 규정은 제 909 조 (d) (1) 항에 정의 된 법령의 정의를 좁혀서 "분할 자 약정"과 관련하여 지급되거나 발생 된 해외 소득세와 관련하여 외국 세액 공제 주체가있는 경우에만 제공한다. 세금 납부자와 관련하여 피 보험자인 (§ 1.909-1 (a) (4)에 정의 된 바와 같이) 관련 소득이 미국 연방 소득세 목적 상 고려되었다. . § 1.909-2 (a) (1). "지불 인"이란 용어는 § 1.901-2 (f)의 의미 내에서 외국 소득세를 납부하거나 누적하는 사람과 제 702 조에 따라 파트너쉽에 의해 지불되거나 발생 된 외국 소득세를 징수하는 사람을 의미합니다 (a) (6). § 1.909-1 (a) (3).


섹션 1.909-2 (b)는 분배 자 약정의 독점 목록을 제공하고 각 약정에 대한 분할 세금 및 관련 수입을 나타냅니다. 909 조에 의거 한 최종 규정의 전문은 재무부와 IRS가 해외 소득세를 관련 ​​소득에서 부적절하게 분리하는 다른 조치를 계속 고려할 것이라고 명시하고 있습니다. TD 9710, 80 FR 7323.


섹션 1.909-2 (a) (2)는 납세자가 관련 소득을 고려한 과세 연도 전에 분할 된 세금이 미국 연방 소득세의 목적 상 고려되지 않았거나 분할 납세의 경우 또는 섹션 902 법인의 섹션 902 주주 (§ 1.909-1 (a) (2)에 정의 된 바와 같이)에 의해 902 법인에 의해 발생한 이익을 의미합니다.


섹션 909 (e)는 장관이 제 909 항의 목적을 수행하는 데 필요하거나 적절한 지침이나 기타 지침을 발급 할 수 있도록 권한을 부여합니다.


제 3 항. 외국인 입국 조정 분장기 배치.


.01 제 905 조 (c) 항의 후속 적 사업자에 대한 적용에서 발생하는 분배 자 장치.


이 섹션 3.01은 재무부와 IRS가 외국인 지위 조정과 관련하여 외국 세액 공제 분할 이벤트를 초래하는 소유 구조의 변경 사항을 해결하기 위해 발행 할 규정을 설명합니다. 이 규정은 "커버 된 거래"의 결과로 과세 연도 ( "스플리터 연도") 동안 902 법인이 "적용 대상 세금"을 지불 할 때 분할 자 배열이 발생한다고 규정합니다.


이 통지의 목적 상, "적용되는 세금"은 다음과 같은 외국 소득세입니다.


(1) 제 905 (c) 항에 의거 지불 한 과세 연도의 납세자의 1986 년 유급 수입 및 1986 년 이후 외국 법인세의 조정액을 조정하여 고려한다. 과.


(2) 하나 이상의 이전 과세 연도와 관련하여 발생한 해외 소득세의 금액 ( "연금 수령 년수")에 대한 "특정 외화 조정액"의 결과.


"명시된 해외 개시 조정"은 그러한 책임이 실제로 지불되었는지 여부와 상관없이 추가로 1000 만 달러를 초과하는 추가 해외 소득세 부채를 발생시키는 해외 개시 조정 (또는 과세 대상 연도 1 회에 대한 일련의 조정)입니다. (예를 들어 할부 계획으로 인해) 1 년 또는 그 이상 과세 연도.


"보상 거래"는 일반적으로 다음 조건을 충족시키는 모든 거래 또는 일련의 관련 거래입니다.


(1) 거래 나 일련의 관련 거래로 인해, 902 법인 인 납세자가 납부 한 세금은 납세자가 납세자가 된 902 법인이 아닌 경우 (전임 법인) 관계가있는 해에 적용되는 세금이 지불되었거나 발생했다. 과.


(2) 전임 법인 (또는 전임 법인의 후계자)은 거래 또는 일련의 관련 거래 직전에 지급 자에 대한 피보험자 였고, 지급 인이 거래 또는 일련의 관련 직전에 없었던 경우 거래에서 선행 기업 (또는 선행 기업의 후계자)은 거래 또는 일련의 관련 거래 직후에 지급 자에 관한 피보험자였습니다.


그러나 다음 예외 중 하나가 적용되는 경우 거래 또는 일련의 관련 거래는 보상 대상 거래로 취급되지 않습니다.


(1) 거래 또는 일련의 관련 거래로 인해 제 381 조 (c) (2) 항에 따라 선행 기업의 수익과 이익이 지급인에게 이전된다. 또는.


(2) 납세자는 관련 거래 또는 일련의 관련 거래가 해당 조세의 소득을 포함하여 전임 법인의 1986 년 미 배당 소득에서 해당 세금을 분리하는 주요 목적으로 구성되어 있지 않다는 명확하고 입증 된 증거로 입증합니다 말하다.


이 section 3.01에서 설명 된 스플리터 배치의 경우, "관련 수입"은 각각의 관계 - 백년에 대한 전임 법인의 수입과 이익의 합계와 같습니다 :


316 (a) (2) 항 ( "316 (a) (2) 수입")에 기술 된 (1)


(2) 적용 대상 세가 배정 된 개별 범주 또는 범주에 속하는 경우; 과.


(3) 특정한 특정 활동에 관계없이 특정 외래 조정 ( "조정 해외 세무 기본")에 따라 조정 된 외국 세무 기반에 포함 된 소득 (외국법에 따라 계산 된)을 발생시킨 모든 활동에 기인 한 것 조정을 시작하십시오.


이 목적을 위해 무시 된 법인을 포함하여 2 개 이상의 단체의 복합 소득 (§ 1.901-2 (f) (3) (ⅱ)의 의미 내에서)에 대해 해외 소득세가 부과되는 경우이 규칙의 원칙이 적용됩니다 엔티티 단위 기준.


§ 1.909-6 (d)의 원칙은 다른 사람에게 이전되거나 제 902 항 주주 또는 지불 자 섹션 902 법인이 고려한 선행 기업의 관련 수입 금액을 결정하는 데 적용됩니다 (예 : 스플릿 터 (splititter) 연도 이전의 연말 연시에 381 (a) (1) 또는 (a) (2) 항에 기술 된 거래.


이 section 3.01에서 설명 된 분할 자 배열의 경우, "분할 세금"은 해당 거래에서 지불 자에게 이전되지 않았던 선행 기업의 관련 수입과 관련된 적용 세금의 금액으로, 섹션 902 주주 또는 지불 자 섹션 902 법인이 분배기 연도 이전에 관련 소득을 고려했기 때문에 § 1.909-6 (e) (4)의 원칙에 따라 분할 세금으로 더 이상 처리되지 않는 적용 세.


다음 예는이 섹션 3.01에 설명 된 규정을 설명합니다. 이 예제의 모든 달러 금액은 수백만입니다.


예 . (i) 사실. 국내 기업인 USP는 CFC1을 전적으로 소유하고 있습니다. CFC1은 CFC2를 전적으로 소유합니다. CFC1과 CFC2는 1 학년 초에 결성 된 외국 기업으로 X 국가의 거주자이며 미국 달러를 기능 통화로 사용합니다. CFC1은 국가 X에 조직되어 있으며 국가 X 세금 목적으로 법인으로 취급되는 미국 연방 소득세 목적을 위해 무시 된 법인 인 DE를 전적으로 소유합니다. CFC1은 DE를 통하지 않고 수입을 벌거나 외국 세금을 납부하지 않습니다. 1 학년에서 5 학년까지, DE는 외국 세금이 발생하지 않는 소득 및 이익으로 $ 200를 벌어들입니다. 이 수익과 이익은 CFC1의 1986 년 유보금 수입 풀 (5 차 년도 말 현재 1,000 달러)을 구성합니다. 수입과 이익은 모두 일반 소득 범주에 속합니다. 6 학년 (DE가 수입을 내지 않는 해)에 CFC1은 CFC2에 대한 대가로 DE에 대한 모든이자를 CFC2로 이전합니다 (단락 351에 해당하는 거래). 8 년차에, 모든 효과적이고 실질적인 구제 수단을 최소화하여 DE는 국가 X 세금에 대해 책임을지며, DE는 1 년에서 5 년까지 국가 X가 제안한 일련의 관련 조정 사항을 해결하기 위해 X 국가에 대한 해외 소득세로 200 달러를 지불합니다.


(ii) 분배기 배열. CFC1의 DE에 대한이자의 CFC2 로의 이관 및 CFC2에 의한 8 년차의 DE에 의한 해외 소득세 납부는 USP가 주된 목적을 충족시키지 않는 한, 이 통지의 3.01 절에 설명 된 규칙에 따라 분배기 배열을 야기 할 것입니다 예외. CFC2가 지불 한 외국 소득세 200 달러는 (1) 제 905 조 c 항에 의거하여 CFC2의 1986 년 이후 외국 법인 소득 세액 공제에 추가되고 (2) 하나 이상의 관계 뒷받침 년에 관한 조정 된 조정. USP가 CFC1의 CFC1에 대한이자의 CFC2 로의 이전이 CFC1의 1986 년 미 배당 소득에서 적용 대상 세금을 관련시키는 소득을 포함하는 주요한 목적으로 구성되지 않았다는 명백하고 설득력있는 증거로 확정하지 않는 한, (1) CFC2가 적용 세금의 납세자가되었고, CFC1은 관련 연체 기간에 지급되거나 누적 된 경우 해당 세금의 납세자가되었으므로 양도 된 거래입니다. (2) 이전 직전 CFC1은 CFC2와 관련하여 해당 대상이었습니다. (3) 양도가 381 (c) (2) 항에 의거하여 CFC1의 이익과 이익을 CFC2로 이관하지 않은 경우.


(iii) 관련 수입. 관련 수입은 1,000 달러에 해당하며, CFC1의 316 (a) (2) 수입은 (외국법에 따라 계산 된) 소득을 창출 한 DE의 활동으로 인한 1 년에서 5 년까지의 DE의 외국 세율 조정. CFC1은 8 차 년도 이전에 배포본을 만들지 않았기 때문에 CFC1의 1986 년 유보 금액에서 스플릿 터 (spitter) 연도 8의 시작 시점까지 관련 수입의 전체 금액이 그대로 유지됩니다.


(iv) 세금 분할. 분할 세액은 CFC2가 지불 한 적용 세액 ​​인 $ 200과 같습니다.


.02 외국에서 조달 된 조정에 따라 추가 세금을 납부하기 전에 지급 된 분배금으로 발생하는 분배기 배열.


납세자는 본 고시 제 3.01 조에 설명 된 약정과 유사한 결과를 얻을 수 있습니다. 사실, 배포판을 사용하여 902 법인 중 하나의 섹션에서 다른 섹션 902 법인으로 1986 년 미 배당 수입을 이전 섹션 902 법인으로 납부합니다 지정된 외래 조정에 따라 그러한 경우 납세자가 납세액과 관련한 수입을 먼저 고려하지만, 그 결과로 배분 결과는 피고용인 (피고인)이 902 법인 ( "902 사람 "이라고 함)에게 지불해야합니다. 따라서 재무부와 국세청 (IRS)은 과세 대상 연도에 902 회사 섹션의 납세자가 (세 통지서 3.01에 정의 된 바와 같이) 커버 된 세금을 납부 할 때 분배 자 배치가 이루어 지도록 규정하는 규정을 발행하려고합니다 년 "), 납세자 (또는 납세자의 전임자)가"보상 대상 분배 "를했다.


"보상 대상 분배"는 그러한 분배 범위만큼 지불자의 주식과 관련된 분배입니다.


(1) 보상 세가 관련된 납세자의 과세 연도 또는 적용 세가 납부되는 과세 연도 직전 과세 연도를 포함한 그 이후의 과세 연도에 발생한다.


(2) 납부자의 1986 년 유급 배당 소득에 대한 배당 또는 배당 (예를 들어, § 1.312-10에 의거) (그러나이 목적 상 거래 또는 거래의 행위와 효과적으로 관련된 소득에 귀속되는 소득 및 이윤을 포함하지 아니함) 미국 내 사업 또는 제 1 장의 규정에 따라 납세자의 손에 세금이 부과되는 경우) 902 대상자에게 과.


(3) 1986 년 지급 후 납세자가 납부 한 세금의 납부를 앞당겨 수입이 포함 된 납부자의 1986 년 유급 수입을 감소시키는 것을 주 목적으로했다.


배포 목적은 주된 목적 요구 사항에 관계없이 배포판에 포함될 모든 배포판의 합계가 (i) 지불 자의 사후 관리 요구 사항의 합계의 50 %를 초과하는 경우 위의 주된 목적으로 이루어진 것으로 추정됩니다. (ii) 주된 목적 요건에 상관없이 적용되는 모든 배분의 합계. (ii) 주된 목적 요건을 고려하지 않은 채권의 과세 연도가 시작되는 1986 년의 미 배당 소득. 납세자는 납부자가 1986 년 이후의 유보 배당 소득을 감축하는 주요 목적으로 분배되지 않았다는 명확하고 설득력있는 증거로이 추정을 반박 할 수 있습니다. 예를 들어, 납세자는 납세자가 명시 적으로 외국에서 시작한 조정을 합리적으로 예상하기 전에 배급이 납세자의 배분 패턴과 일치 함을 입증함으로써이 추정을 반박 할 수 있습니다. 지급 된 세금이 관련된 수입과 보상 세금이 관련되지 않은 수입을 포함하여 1986 년 이후의 유보 수입 풀에서 나온 분배의 경우, 납세자는 분배금 만이 감소되었다고 주장함으로써이 추정을 반박 할 수 없습니다. 관련없는 수입.


이 section 3.02에서 설명 된 분배 자 배열의 경우, "관련 수입"은 먼저 지불 자의 손에 "초기 관련 수입"을 결정하여 결정됩니다. "초기 관련 수입"은 각각의 관계 연수 연도에 대한 지불자의 수입과 이익의 합계입니다 :


(1) 섹션 316 (a) (2) 수입;


(2) 적용 대상 세가 배정 된 개별 범주 또는 범주에 속하는 경우; 과.


(3) 조정에 부과 된 특정 활동에 관계없이 조정 된 외국 세무 당국 (본 고시 제 3.01 조에서 정의 된 바와 같이)에 포함 된 소득을 발생시킨 (외국법에 따라 계산 된) 모든 활동으로 인한 것.


이 목적을 위해 무시 된 법인을 포함하여 2 개 이상의 단체의 복합 소득 (§ 1.901-2 (f) (3) (ⅱ)의 의미 내에서)에 대해 해외 소득세가 부과되는 경우이 규칙의 원칙이 적용됩니다 엔티티 단위 기준.


모든 보상 대상 분배는 § 1.909-6 (d) (3)의 원칙에 따라 비례 적으로 수령자에게 초기 관련 수입을 분배하게됩니다. 보상 대상 분배에서 초기 관련 수입을 수령 한 사람은 보상 대상 분배가 이루어진 과세 연도의 "관련 수입"을 고려한 것으로 간주됩니다. The principles of § 1.909–6(d) will apply to determine the amount of related income of the recipient of the covered distribution that is transferred to other persons or taken into account by a section 902 shareholder or the payor section 902 corporation after the covered distribution was made, in a taxable year before the splitter year.


In the case of a splitter arrangement described in this section 3.02, “split taxes” are the covered taxes multiplied by a ratio, the numerator of which is the total amount of related income as of the beginning of the splitter year (appropriately reduced for any amounts taken into account prior to the splitter year by a section 902 shareholder or the payor section 902 corporation), and the denominator of which is the payor’s (or any predecessor corporation’s) initial related income.


The following examples illustrate the regulations described in this section 3.02. All dollar amounts in these examples are in millions.


Example 1 . (i) Facts . USP, a domestic corporation, wholly owns CFC1. CFC1 wholly owns CFC2. CFC1 and CFC2 are foreign corporations that were formed at the beginning of Year 1, are resident in Country X, and use the U. S. dollar as their functional currency. For each of Years 1 through 9, CFC2 earns $100 of earnings and profits with respect to which it does not accrue or pay any foreign income tax. In Year 10, CFC2 earns $120 of earnings and profits with respect to which it accrues and pays $20 of foreign income tax. Its post-1986 undistributed earnings as of the end of Year 10 are $1,000 (($100 x 9) + $120 – $20). On July 1, Year 11, CFC2 distributes $750 of its post-1986 undistributed earnings to CFC1. Pursuant to section 954(c)(6), CFC1’s $750 of dividend income does not result in an income inclusion to USP. In Year 12, after having exhausted all available and practical remedies to minimize its liability for Country X tax, CFC2 pays $20 of foreign income tax to Country X with respect to each of Years 1 through 9 to settle related audit adjustments proposed by Country X. Pursuant to section 905(c), CFC2 adds $180 of additional tax relating to Years 1 through 9 to its pool of post-1986 foreign income taxes in Year 12. CFC2 does not earn any other income or pay any other foreign tax in Years 11 and 12. CFC2’s post-1986 undistributed earnings as of the beginning of Year 12 are $250 ($1,000 – $750).


(ii) Splitter arrangement . The distribution of $750 to CFC1 in Year 11 and the payment of $180 of foreign income taxes in Year 12 will give rise to a splitter arrangement under section 3.02 of this notice, unless USP rebuts the presumption that the distribution was made with a principal purpose of reducing CFC2’s post-1986 undistributed earnings in advance of the payment of the $180 of covered taxes. The $180 of foreign income taxes paid are covered taxes because (1) they are added to CFC2’s pool of post-1986 foreign income taxes in Year 12 pursuant to section 905(c), and (2) they result from a specified foreign-initiated adjustment with respect to one or more relation-back years. The $20 of foreign income taxes previously accrued and paid with respect to Year 10 are not covered taxes because they did not result from a foreign-initiated adjustment. Unless USP establishes by clear and convincing evidence that the $750 distribution in Year 11 was not made with a principal purpose to reduce CFC2’s post-1986 undistributed earnings in advance of the payment of covered taxes, the distribution is a covered distribution because it (1) occurred in or after Years 1 through 9, the relation-back years with respect to the covered taxes, and in a taxable year preceding Year 12, the year in which the covered taxes were paid, (2) resulted in a distribution of $750 of CFC2’s post-1986 undistributed earnings to CFC1, a section 902 covered person with respect to CFC2, and (3) is presumed to have a principal purpose to reduce CFC2’s post-1986 undistributed earnings in advance of the payment of covered taxes because it is greater than 50 percent of CFC2’s post-1986 undistributed earnings as of the beginning of Year 12 plus the distribution ($750 > 0.50 x ($250 + $750)).


(iii) Related income . The initial related income in the hands of CFC2 is $900, which is the sum of CFC2’s section 316(a)(2) earnings for Years 1 through 9, all of which were attributable to activities that gave rise to income included in the adjusted foreign tax base of CFC2. Under the principles of § 1.909–6(d), the covered distribution of $750 in Year 11 results in a pro rata distribution of initial related income of $675 ($750 x ($900 / $1000)). Therefore, CFC1 is treated as taking into account related income equal to $675 in Year 11, the year of the covered distribution. Because CFC1 made no distributions in Year 11, the full amount of the related income remains in CFC1’s pool of post-1986 undistributed earnings as of the beginning of Year 12, the splitter year.


(iv) Split taxes . The split taxes equal the covered taxes multiplied by a ratio, the numerator of which is the total amount of related income as of the beginning of the splitter year, and the denominator of which is the initial related income, or $135 ($180 x ($675/$900)).


Example 2 . (i) Facts . The facts are the same as in Example 1 , except that USP wholly owns CFC3, which wholly owns CFC1. CFC3 is a foreign corporation resident in Country X. In Year 11, CFC1 distributes $300 to CFC3. Pursuant to section 954(c)(6), CFC3’s $300 of dividend income does not result in an income inclusion to USP.


(ii) Result . Because CFC1 made a distribution of $300 to CFC3 in Year 11, and CFC1’s $750 of post-1986 undistributed earnings consisted of related income and other income, CFC1 is treated as having distributed $270 ($300 x ($675 / $750)) of related income to CFC3 under the principles of § 1.909–6(d). Accordingly, as of the beginning of Year 12, CFC3 has $270 of related income and CFC1 has $405 of related income. The amount of split taxes remains $135.


.03 Conforming Revisions.


Section 1.909–6(g)(3) provides that if a redetermination of foreign tax paid or accrued by a section 902 corporation occurs in a post-2010 taxable year and increases the amount of foreign income taxes paid or accrued by the section 902 corporation with respect to taxable years beginning on or before December 31, 2010 (a pre-2011 taxable year), such taxes will be treated for purposes of section 909 as being paid or accrued in a pre-2011 taxable year (pre-2011 taxes). Section 1.909–6(b) provides an exclusive list of splitter arrangements (which differs from the list provided in section 1.909–2(b)) that can give rise to foreign tax credit splitting events with respect to pre-2011 taxes. Section 1.909–6(g)(3) will be revised to provide that foreign tax redeterminations in a post-2010 taxable year with respect to pre-2011 taxes of a section 902 corporation in connection with a splitter arrangement described in section 3.01 or section 3.02 of this notice will not be treated as pre-2011 taxes for purposes of those sections.


SECTION 4. EFFECTIVE DATE.


The regulations described in section 3 of this notice will apply to foreign income taxes paid on or after September 15, 2016.


SECTION 5. REQUEST FOR COMMENTS AND CONTACT INFORMATION.


The Treasury Department and the IRS solicit comments on the rules described in this notice. In particular, the Treasury Department and the IRS solicit comments on whether the transactions addressed in section 3 of this notice would be more appropriately addressed pursuant to rules under section 905(c) providing that additional payments of tax be accounted for through adjustments to the pools of post-1986 foreign income taxes and post-1986 undistributed earnings of section 902 corporations that are not the same entity as the payor of the tax. The Treasury Department and the IRS also are considering whether an objective test, rather than a subjective test based on taxpayer intent, should be used to determine when the transactions described in sections 3.01 and 3.02 of this notice are treated as splitter arrangements. Accordingly, the Treasury Department and the IRS solicit comments on this issue, as well as on the types of objective tests that could be used for this purpose.


Written comments may be submitted to the Office of Associate Chief Counsel (International), Attention: Jeffrey Parry, Internal Revenue Service, IR–4554, 1111 Constitution Avenue, NW, Washington, DC 20224. Alternatively, taxpayers may submit comments electronically to Noticementsirscounsel. treas. gov. Comments will be available for public inspection and copying. For further information regarding this notice, contact Mr. Parry of the Office of Associate Chief Counsel (International) at (202) 317-6936 (not a toll-free number).


Written or electronic comments must be received by December 14, 2016.


Notice 2016–54.


Update for Weighted Average Interest Rates, Yield Curves, and Segment Rates.


This notice provides guidance on the corporate bond monthly yield curve, the corresponding spot segment rates used under § 417(e)(3), and the 24-month average segment rates under § 430(h)(2) of the Internal Revenue Code. In addition, this notice provides guidance as to the interest rate on 30-year Treasury securities under § 417(e)(3)(A)(ii)(II) as in effect for plan years beginning before 2008 and the 30-year Treasury weighted average rate under § 431(c)(6)(E)(ii)(I).


YIELD CURVE AND SEGMENT RATES.


Generally, except for certain plans under sections 104 and 105 of the Pension Protection Act of 2006 and CSEC plans under § 414(y), § 430 of the Code specifies the minimum funding requirements that apply to single-employer plans pursuant to § 412. Section 430(h)(2) specifies the interest rates that must be used to determine a plan’s target normal cost and funding target. Under this provision, present value is generally determined using three 24-month average interest rates (“segment rates”), each of which applies to cash flows during specified periods. To the extent provided under § 430(h)(2)(C)(iv), these segment rates are adjusted by the applicable percentage of the 25-year average segment rates for the period ending September 30 of the year preceding the calendar year in which the plan year begins. [2] However, an election may be made under § 430(h)(2)(D)(ii) to use the monthly yield curve in place of the segment rates.


Notice 2007–81, 2007–44 I. R.B. 899, provides guidelines for determining the monthly corporate bond yield curve, and the 24-month average corporate bond segment rates used to compute the target normal cost and the funding target. Consistent with the methodology specified in Notice 2007–81, the monthly corporate bond yield curve derived from August 2016 data is in Table I at the end of this notice. The spot first, second, and third segment rates for the month of August 2016 are, respectively, 1.39, 3.27, and 4.18.


The 24-month average segment rates determined under § 430(h)(2)(C)(i) through (iii) must be adjusted pursuant to § 430(h)(2)(C)(iv) to be within the applicable minimum and maximum percentages of the corresponding 25-year average segment rates. For plan years beginning before 2021, the applicable minimum percentage is 90% and the applicable maximum percentage is 110%. The 25-year average segment rates for plan years beginning in 2015 and 2016 were published in Notice 2014–50, 2014–40 I. R.B. 590 and Notice 2015–61, 2015–39 I. R.B. 408, respectively. For plan years beginning in 2017, based on the segment rates applicable for October 1991 to September 2016, the 25-year averages for the period ending September 30, 2016, of the first, second, and third segment rates are 4.62, 6.35, and 7.20 percent, respectively.


24-MONTH AVERAGE CORPORATE BOND SEGMENT RATES.


The three 24-month average corporate bond segment rates applicable for September 2016 without adjustment for the 25-year average segment rate limits are as follows:


Based on § 430(h)(2)(C)(iv), the 24-month averages applicable for September 2016 adjusted to be within the applicable minimum and maximum percentages of the corresponding 25-year average segment rates, are as follows:


30-YEAR TREASURY SECURITIES INTEREST RATES.


Generally for plan years beginning after 2007, § 431 specifies the minimum funding requirements that apply to multiemployer plans pursuant to § 412. Section 431(c)(6)(B) specifies a minimum amount for the full-funding limitation described in § 431(c)(6)(A), based on the plan’s current liability. Section 431(c)(6)(E)(ii)(I) provides that the interest rate used to calculate current liability for this purpose must be no more than 5 percent above and no more than 10 percent below the weighted average of the rates of interest on 30-year Treasury securities during the four-year period ending on the last day before the beginning of the plan year. Notice 88–73, 1988–2 C. B. 383, provides guidelines for determining the weighted average interest rate. The rate of interest on 30-year Treasury securities for August 2016 is 2.26 percent. The Service determined this rate as the average of the daily determinations of yield on the 30-year Treasury bond maturing in May 2046 determined each day through May 10, 2016 and the yield on the 30-year Treasury bond maturing in August 2046 determined each day for the balance of the month. For plan years beginning in the month shown below, the weighted average of the rates of interest on 30-year Treasury securities and the permissible range of rate used to calculate current liability are as follows:


MINIMUM PRESENT VALUE SEGMENT RATES.


In general, the applicable interest rates under § 417(e)(3)(D) are segment rates computed without regard to a 24-month average. Notice 2007–81 provides guidelines for determining the minimum present value segment rates. Pursuant to that notice, the minimum present value segment rates determined for August 2016 are as follows:


DRAFTING INFORMATION.


The principal author of this notice is Tom Morgan of the Office of the Associate Chief Counsel (Tax Exempt and Government Entities). However, other personnel from the IRS participated in the development of this guidance. For further information regarding this notice, contact Mr. Morgan at 202-317-6700 or Tony Montanaro at 202-317-8698 (not toll-free numbers).


[2] Pursuant to § 433(h)(3)(A), the 3 rd segment rate determined under § 430(h)(2)(C) is used to determine the current liability of a CSEC plan (which is used to calculate the minimum amount of the full funding limitation under § 433(c)(7)(C)).


Notice 2016–55.


Treatment of Amounts Paid to Section 170(c) Organizations under Employer Leave-Based Donation Programs to Aid Victims of Severe Storms and Flooding in Louisiana that Began on August 11, 2016.


This notice provides guidance on the treatment of leave-based donation programs to aid victims of the severe storms and flooding in Louisiana that began on August 11, 2016 (Louisiana storms).


TREATMENT OF LEAVE-BASED DONATION PAYMENTS.


In response to the extreme need for charitable relief for victims of the Louisiana storms, employers may have adopted or may be considering adopting leave-based donation programs. Under leave-based donation programs, employees can elect to forgo vacation, sick, or personal leave in exchange for cash payments that the employer makes to charitable organizations described in § 170(c) of the Internal Revenue Code (§ 170(c) organizations). This notice provides guidance for income and employment tax purposes on the treatment of cash payments made by employers under leave-based donation programs for the relief of victims of the Louisiana storms.


Notice 2014–68, 2014–47 I. R.B. 842, Notice 2012–69, 2012–51 I. R.B. 712, and Notice 2005–68, 2005–2 C. B. 622, provided similar guidance following the Ebola Virus Disease outbreak in West Africa, Hurricane Sandy, and Hurricane Katrina, respectively. See also Notice 2001–69, 2001–2 C. B. 491, as modified and superseded by Notice 2003–1, 2003–1 C. B. 257, regarding charitable relief following the September 11, 2001, terrorist attacks.


The Service will not assert that cash payments an employer makes to § 170(c) organizations in exchange for vacation, sick, or personal leave that its employees elect to forgo constitute gross income or wages of the employees if the payments are: (1) made to the § 170(c) organizations for the relief of victims of the Louisiana storms; and (2) paid to the § 170(c) organizations before January 1, 2018.


Similarly, the Service will not assert that the opportunity to make such an election results in constructive receipt of gross income or wages for employees. Electing employees may not claim a charitable contribution deduction under § 170 with respect to the value of forgone leave excluded from compensation and wages.


The Service will not assert that an employer is permitted to deduct these cash payments exclusively under the rules of § 170 rather than the rules of § 162. Cash payments to which this guidance applies need not be included in Box 1, 3 (if applicable), or 5 of the Form W–2.


DRAFTING INFORMATION.


For further information, please contact Sheldon Iskow of the Office of Associate Chief Counsel (Income Tax and Accounting) at (202) 317-4718 (not a toll-free number).


Notice 2016–57.


Extension of Temporary Nondiscrimination Relief for Closed Defined Benefit Plans through 2017.


This notice extends the temporary nondiscrimination relief for closed defined benefit plans that is provided in Notice 2014–5, 2014–2 I. R.B. 276, by making that relief available for plan years beginning before 2018 if the conditions of Notice 2014–5 are satisfied.


II. BACKGROUND.


Notice 2014–5 provides temporary nondiscrimination relief for certain “closed” defined benefit pension plans (i. e., defined benefit plans that provide ongoing accruals but that have been amended to limit those accruals to some or all of the employees who participated in the plan on a specified date). Specifically, for plan years beginning before 2016, Section III. B of Notice 2014–5 permits a DB/DC plan that includes a closed defined benefit plan (that was closed before December 13, 2013) and that satisfies certain conditions set forth in the notice to demonstrate satisfaction of the nondiscrimination in amount requirement of § 1.401(a)(4)–1(b)(2) on the basis of equivalent benefits even if the DB/DC plan does not meet any of the existing eligibility conditions for testing on that basis under § 1.401(a)(4)–9(b)(2)(v).


Notice 2015–28, 2015–14 I. R.B. 848, extends the temporary nondiscrimination relief provided in Notice 2014–5 for an additional year by applying that relief to plan years beginning before 2017 if the conditions of Notice 2014–5 are satisfied. Notice 2015–28 further provides that, during the period for which the extension applies, the remaining provisions of the nondiscrimination regulations under § 401(a)(4) continue to apply.


Proposed regulations relating to nondiscrimination requirements for closed plans were published in the Federal Register on January 29, 2016 (81 FR 4976). The proposed regulations set forth relief for closed plans under §§ 1.401(a)(4)–4, 1.401(a)(4)–8, and 1.401(a)(4)–9 (subject to satisfaction of certain conditions set forth in the regulations), and contain other proposed nondiscrimination rules. The regulations are proposed to apply generally to plan years beginning on or after the date of publication of the final regulations. The proposed regulations provide that taxpayers are permitted to apply certain provisions of the proposed regulations (including all of the provisions that apply specifically to closed plans) for certain plan years beginning before the proposed applicability date.


Many detailed and thoughtful comments have been submitted on the proposed regulations, including oral comments made at the public hearing held on May 19, 2016. The Internal Revenue Service (IRS) and the Treasury Department are taking the recommendations received from the public into account in finalizing the regulations. It is anticipated that the final regulations will not be published in time for plan sponsors to make plan design decisions based on the final regulations before expiration of the relief provided under Notice 2014–5 (as extended by Notice 2015–28). Accordingly, the IRS and the Treasury Department have determined that it is appropriate to extend the relief provided under Notice 2014–5 for an additional year.


III. EXTENSION OF RELIEF FOR CLOSED PLANS.


The temporary nondiscrimination relief for closed plans that is provided in Notice 2014–5 is hereby extended to plan years beginning before 2018 if the conditions of Notice 2014–5 are satisfied. This extension is provided in anticipation of the issuance of final amendments to the § 401(a)(4) regulations. Those regulations are expected to be effective for plan years beginning on or after January 1, 2018, and are expected to permit plan sponsors to apply the provisions of the regulations that apply specifically to closed plans for certain earlier plan years.


IV. EFFECT ON OTHER DOCUMENTS.


Notice 2014–5 and Notice 2015–28 are modified.


DRAFTING INFORMATION.


The principal author of this notice is Diane S. Bloom of the Office of the Associate Chief Counsel (Tax Exempt and Government Entities). However, other personnel from the IRS participated in development of this guidance. For further information regarding this notice, please contact Ms. Bloom or Linda Marshall at (202) 317-6700 (not a toll-free number).


Part IV. Items of General Interest.


Announcement 2016–32.


Facilitating Compliance with Qualified Plan Document Requirements.


This announcement requests comments on ways in which the Department of the Treasury (Treasury) and the Internal Revenue Service (IRS) can improve compliance with plan qualification requirements by making it easier for plan sponsors to satisfy requirements for qualified plan documents, particularly in light of the changes to the determination letter program described in Rev. Proc. 2016–37, 2016–29 I. R.B. 136. Rev. Proc. 2016–37 provides, in part, that the five-year staggered remedial amendment cycle system will be eliminated effective January 1, 2017. Rev. Proc. 2016–37 further provides that a sponsor of an individually designed plan will be permitted to submit a determination letter application only for initial qualification, for qualification upon plan termination, and in certain other circumstances to be determined by Treasury and the IRS.


REQUEST FOR COMMENTS.


Treasury and the IRS request comments on the following:


1. Incorporation by reference . Stakeholders have suggested that expanding the use of incorporation by reference could help plan sponsors avoid inadvertent errors in plan documents. A list of Internal Revenue Code requirements that the IRS currently permits to be incorporated by reference for purposes of meeting the qualification requirements is provided in Internal Revenue Manual Exhibit 7.11.1–3, Employee Plans Determination Letter Program , which can be found at IRS. gov at: irs. gov/irm/part7/irm_07-011-001.html . Comments are requested on any additional qualification requirements plan sponsors believe should be permitted to be incorporated by reference in their retirement plans and the areas in which guidance relating to incorporation by reference would provide the greatest assistance. Commenters are requested to describe the reasons why incorporation by reference of a particular qualification requirement would be appropriate (for example, in view of the characteristics of a type of plan or the characteristics of a type of plan sponsor). Comments are also requested on suggested language that could be used in plan documents to incorporate qualification requirements by reference. See, for example, § 1.401(a)(9)–1, Q&A–3.


2. Circumstances under which plan provisions may not be required . Plan sponsors have raised concerns about being required to include certain plan provisions or amendments in situations in which the provisions or amendments are not applicable, or not yet applicable, to their plans. For example, the provisions of § 401(a)(35), which impose diversification requirements on certain defined contribution plans that hold or are treated as holding publicly traded employer securities under § 401(a)(35)(F), are not required to be included in certain plans, including plans maintained by tax-exempt organizations or sole proprietorships, but are currently required to be included in certain other plans, even if the plans do not provide for the acquisition or holding of publicly traded employer securities. Comments are requested on whether certain plan provisions or amendments should be required to be included in a plan only if the underlying qualification requirements are applicable to that plan (for example, because of the type of plan, employer, or benefits offered). In considering which provisions should be required only if applicable, Treasury and the IRS request that commenters also consider the extent to which a provision may become applicable in a future period, and the likelihood that the plan sponsor would fail to amend the plan when circumstances change.


3. Conversion to pre-approved plans . Treasury and the IRS understand that some plan sponsors are considering a transition from sponsoring an individually designed plan to using a pre-approved plan document (that is, a plan document pre-approved by the IRS as a master or prototype plan or a volume submitter plan) in light of the changes to the determination letter program for individually designed plans. Comments are requested on any impediments to that process, and how Treasury and the IRS could reduce or eliminate those impediments. For example, comments are welcome on difficulties encountered in the process of conversion, as well as on aspects of the pre-approved plan program that may cause the program to be unattractive to a plan sponsor.


4. Additional ways to facilitate compliance . Comments are requested on any additional guidance or other actions by Treasury and the IRS that would facilitate compliance with qualified plan document requirements, particularly in light of the changes to the determination letter program.


Comments may be submitted in writing on or before December 15, 2016. Comments should be mailed to Internal Revenue Service, CC:PA:LPD:PR (Announcement 2016–32), Room 5203, P. O. Box 7604, Ben Franklin Station, Washington, D. C. 20044, or sent electronically to noticementsirscounsel. treas. gov. Please include “Announcement 2016–32” in the subject line of any electronic communications. Alternatively, comments may be hand delivered Monday through Friday between the hours of 8:00 a. m. and 4:00 p. m. to CC:PA:LPD:PR (Announcement 2016–32), Courier’s Desk, Internal Revenue Service, 1111 Constitution Ave., NW, Washington, D. C. All comments will be available for public inspection and copying.


In addition, Treasury and the IRS anticipate issuing a revenue procedure shortly that will modify Rev. Proc. 2013–12, 2013–4 I. R.B. 313, the existing consolidated statement of the correction programs under the Employee Plans Compliance Resolution System (EPCRS). The new EPCRS revenue procedure is expected to modify EPCRS to accommodate changes to the determination letter program made by Rev. Proc. 2016–37 and is expected to invite comments on the modifications.


DRAFTING INFORMATION.


The principal author of this announcement is Angelique Carrington of the Office of Associate Chief Counsel (Tax Exempt and Government Entities). For further information regarding this announcement, contact Ms. Carrington at (202) 317-4148 (not a toll-free number).


Definition of Terms and Abbreviations.


Definition of Terms.


Revenue rulings and revenue procedures (hereinafter referred to as “rulings”) that have an effect on previous rulings use the following defined terms to describe the effect:


Amplified describes a situation where no change is being made in a prior published position, but the prior position is being extended to apply to a variation of the fact situation set forth therein. Thus, if an earlier ruling held that a principle applied to A, and the new ruling holds that the same principle also applies to B, the earlier ruling is amplified. (Compare with modified , below).


Clarified is used in those instances where the language in a prior ruling is being made clear because the language has caused, or may cause, some confusion. It is not used where a position in a prior ruling is being changed.


Distinguished describes a situation where a ruling mentions a previously published ruling and points out an essential difference between them.


Modified is used where the substance of a previously published position is being changed. Thus, if a prior ruling held that a principle applied to A but not to B, and the new ruling holds that it applies to both A and B, the prior ruling is modified because it corrects a published position. (Compare with amplified and clarified , above).


Obsoleted describes a previously published ruling that is not considered determinative with respect to future transactions. This term is most commonly used in a ruling that lists previously published rulings that are obsoleted because of changes in laws or regulations. A ruling may also be obsoleted because the substance has been included in regulations subsequently adopted.


Revoked describes situations where the position in the previously published ruling is not correct and the correct position is being stated in a new ruling.


Superseded describes a situation where the new ruling does nothing more than restate the substance and situation of a previously published ruling (or rulings). Thus, the term is used to republish under the 1986 Code and regulations the same position published under the 1939 Code and regulations. The term is also used when it is desired to republish in a single ruling a series of situations, names, etc., that were previously published over a period of time in separate rulings. If the new ruling does more than restate the substance of a prior ruling, a combination of terms is used. For example, modified and superseded describes a situation where the substance of a previously published ruling is being changed in part and is continued without change in part and it is desired to restate the valid portion of the previously published ruling in a new ruling that is self contained. In this case, the previously published ruling is first modified and then, as modified, is superseded.


Supplemented is used in situations in which a list, such as a list of the names of countries, is published in a ruling and that list is expanded by adding further names in subsequent rulings. After the original ruling has been supplemented several times, a new ruling may be published that includes the list in the original ruling and the additions, and supersedes all prior rulings in the series.


Suspended is used in rare situations to show that the previous published rulings will not be applied pending some future action such as the issuance of new or amended regulations, the outcome of cases in litigation, or the outcome of a Service study.


약어.


The following abbreviations in current use and formerly used will appear in material published in the Bulletin.


B. T.A. — Board of Tax Appeals.


C. B. — Cumulative Bulletin.


CFR — Code of Federal Regulations.


DC — Dummy Corporation.


Del. Order — Delegation Order.


DISC — Domestic International Sales Corporation.


ERISA — Employee Retirement Income Security Act.


FC — Foreign Country.


FICA — Federal Insurance Contributions Act.


FISC — Foreign International Sales Company.


FPH — Foreign Personal Holding Company.


FUTA — Federal Unemployment Tax Act.


FX — Foreign corporation.


G. C.M. — Chief Counsel’s Memorandum.


GP — General Partner.


IC — Insurance Company.


I. R.B. — Internal Revenue Bulletin.


LP — Limited Partner.


P — Parent Corporation.


PHC — Personal Holding Company.


PO — Possession of the U. S.


PTE — Prohibited Transaction Exemption.


REIT — Real Estate Investment Trust.


Rev. Proc. — Revenue Procedure.


Rev. Rul. — Revenue Ruling.


S. P.R. — Statement of Procedural Rules.


Stat. — Statutes at Large.


T — Target Corporation.


T. D. — Treasury Decision.


T. I.R. — Technical Information Release.


U. S.C. — United States Code.


Numerical Finding List.


Numerical Finding List.


A cumulative list of all revenue rulings, revenue procedures, Treasury decisions, etc., published in Internal Revenue Bulletins 2016–01 through 2016–26 is in Internal Revenue Bulletin 2016–26, dated June 27, 2016.


Bulletin 2016–27 through 2016–40.


Action on Decision:


Effect of Current Actions on Previously Published Items.


Finding List of Current Actions on Previously Published Items.


A cumulative list of all revenue rulings, revenue procedures, Treasury decisions, etc., published in Internal Revenue Bulletins 2016–01 through 2016–26 is in Internal Revenue Bulletin 2016–26, dated June 27, 2016.


Bulletin 2016–27 through 2016–40.


INTERNAL REVENUE BULLETIN.


The Introduction at the beginning of this issue describes the purpose and content of this publication. The weekly Internal Revenue Bulletins are available at irs. gov/irb/ .


We Welcome Comments About the Internal Revenue Bulletin.


If you have comments concerning the format or production of the Internal Revenue Bulletin or suggestions for improving it, we would be pleased to hear from you. You can us your suggestions or comments through the IRS Internet Home Page ( irs. gov ) or write to the.


Internal Revenue Service, Publishing Division, IRB Publishing Program Desk, 1111 Constitution Ave. NW, IR-6230 Washington , DC 20224.


Exchange의 재무보고 비율.


Please Note : The Bureau of the Fiscal Service provides current and historical exchange rate information. 우리는 외화 투자에 대한 조언이나 지원을 제공 할 수 없습니다.


보고서 설명 :


This report provides exchange rate information under Section 613 of Public Law 87-195 dated September 4, 1961 (22 USC 2363 (b)) which gives the Secretary of the Treasury sole authority to establish the exchange rates for all foreign currencies or credits reported by all agencies of the government.


주요 목적은 대행사가 작성한 외화보고가 외화로 표시된 금액과 미국 달러에 상응하는 금액에 대해 정기적으로 발행되는 재무보고에 부합하는지 확인하는 것입니다.


This covers all foreign currencies in which the U. S. government has an interest, including:


receipts and disbursements, accrued revenues and expenditures, authorizations, obligations, receivables and payables, refunds, and similar reverse transaction items.


보고서에 표시된보고 요율 사용의 예외 사항은 다음과 같습니다.


국제 협정, 특정 외화의 다른 화폐로의 전환, 달러로 판매되는 외화 및 달러 지출에 영향을 미치는 다른 유형의 거래로 설정된 특정 요금으로 가치가 징수 및 환불됩니다. (자세한 내용은 제 1 권 재무부 재무 매뉴얼 2-3200 참조)


이 분기 별 보고서는 발행 된 보고서 날짜 이전 달의 마지막 영업일에 각 지점에 대한 지급 담당자가보고 한대로 공식적인 지출을 위해 외화를 취득 할 수있는 환율을 반영합니다.


예 : 12 월 31 일 현재의 분기 별 보고서는 11 월 30 일 현재 지급 기관이보고 한 환율을 반영합니다. 현재 환율이이 보고서의 환율에서 10 % 이상 벗어나면 재무부는 분기 보고서를 개정합니다. 개정안은 또한 새로운 외화 설립을 반영하여 발행 될 것입니다.


모든 보고서가 일정한 환율로 변환되도록하려면 모든 미국 정부 기관은 위에서 언급 한 경우를 제외하고이 환율을 사용하여 외화 잔액 및보고 된 거래를이 보고서 날짜 및 향후 3 개월 동안 미화로 환산해야합니다 .


이 보고서의 환율은 현재 환율이 아니기 때문에 달러 지출에 영향을 미치는 거래를 가치있게 평가해서는 안됩니다.


빠른 링크.


2017 년 9 월 30 일의 교환보고 비율이 게시되었습니다.

No comments:

Post a Comment